Bonus kartice FAQ


Najčešća postavljana pitanja (F.A.Q.)

  1. Kako mogu postati korisnik Bonus Kartice?
  2. Kako se koristi kartica za ostvarivanje bonusa?
  3. U kojim objektima Univerexport-a mogu da koristim Bonus Karticu?
  4. Kako se vrši obračun bonusa i koji su vremenski periodi za obračun bonusa?
  5. Kako mogu iskoristiti poklon bon?
  6. Izgubio sam Bonus karticu. Šta da radim?
  7. Koliko traje obračunski period?
  8. Podneo sam zahtev, a još nisam dobio karticu?
  9. Kako mogu proveriti svoje iznose kupovine?
  10. Da li je Bonus Kartica i program nagrađivanja besplatan? Koliko Bonus Kartica mogu da koristim i koliko zahteva za dobijanje Bonus Kartice mogu da podnesem?
  11. Mogu li promeniti lične podatke?
  12. Želim da učestvujem u programu Bonus kartica, ali ne želim da me obaveštavate o aktuelnostima putem telefona, SMS poruka, e-maila...
  13. Koliko je potrebno da se obrade podaci s pristupnice?
  14. Kada je vidljiv pregled kupovina ostvaren u novom bonitetnom periodu?

 

 

1. Kako mogu postati korisnik Bonus Kartice?
Korisnikom Bonus Kartice možete postati veoma brzo i jednostavano! Dovoljno je da u maloprodajnom objektu UNIVEREXPORT-a, koji učestvuje u loyalty programu „Bonus Kartica" zatražite pristupnicu, a zatim popunjenu i potpisanu pristupnicu predate osoblju u maloprodajnom objektu. Vaša pristupnica biće obrađena, a izrađena Bonus Kartica će biti poslata u Univerexport objekat u kome je podnet zahtev.. Bonus Kartica je aktivna odmah po prijemu i može se koristiti za ostavarivanje bonusa.

na vrh


2. Kako se koristi kartica za ostvarivanje bonusa?
Bonusi se ostvaruju tako što će te prilikom svake kupovine, pre nego što osoblje na kasi počne da obrađuje Vaš račun, pokazati Bonus Karticu koju će osoblje na kasi provući (skenirati) ili uraditi ručni unos broja vaše kartice i na taj način će Vaša kupovina biti registrovana i ući će u obračun za dobijanje bonusa u datom Bonitetni period.
Napomena: Sa računa ostvarenih Bonus Karticom tokom trajanja bonitetnog perioda, biće izuzeti artikli kao što su: DUVAN, DOPUNE I NOVINE

na vrh


3. U kojim objektima Univerexport-a mogu da koristim Bonus Karticu?
Spisak objekata u kojima se sprovodi Loyalty program „Bonus kartica" možete preuzeti ukoliko kliknete ovde

na vrh

4. Kako se vrši obračun bonusa i koji su vremenski periodi za obračun bonusa?
Svaka 2 meseca, vrši se obračun kupovina uz Vašu Bonus Karticu i na osnovu obračuna, u objekat u kome ste podneli zahtev za Bonus Karticu, stižu poklon bonovi odgovarajuće vrednosti u zavisnosti od ukupne ostvarane kupovine u obračunskom periodu.
- Poklon bonovi od 500 dinara za ostvarenu kupovinu od 10.000 do 19.999 dinara
- Poklon bonovi od 1.000 dinara za ostvarenu kupovinu od 20.000 do 39.999 dinara
- Poklon bonovi od 2.500 dinara za ostvarenu kupovinu preko 40.000 dinara.

na vrh


5. Kako mogu iskoristiti poklon bon?
Po preuzimanju poklon bona isti možete iskoristiti u objektu za koji je izdat prilikom plaćanja računa. Dovoljno je da se prilikom plaćanja računa na kasi uz Bonus Karticu karticu priloži i svojeručno potpisani poklon bon. Poklon Bon se može realizovati najkasnije do 30dana po preuzimanju Poklon Bonova.

na vrh


6. Izgubio sam Bonus karticu. Šta da radim?
U slučaju gubitka kartice obavestite zaposlene u objektu u kome ste prvi put napravili Bonus Karticu, u najkraćem mogućem roku biće te pozvani da dođete u isti objekat da preuzmete novu Bonus Karticu koja će imati isti broj kao i prethodna i na taj način će sve Vaše dotadašnje kupovine biti sačuvane i moći će te da nastavite da skupljate kupovine za ostvarivanje bonusa. Takođe nas možete obavestiti i pozivom na besplatni info telefon 0800 345678.

na vrh


7. Koliko traje obračunski period?
Obračunski period je fiksan i traje 2 meseca. Obračunske periode nazivamo BONITETNE PERIODE.
Prvi Bonitetni Period počinje 1.februara i traje do 31.marta.

na vrh


8. Podneo sam zahtev, a još nisam dobio karticu?
Ukoliko ste podneli zahtev, a kartica Vam još nije uručena možete nas pozvati na besplatni info telefon 0800 345678, u najkraćem mogućem roku biće provereno zbog čega Vam kartica nije izrađena I uručena. Ukoliko je Vaša pristupnica nepotpuna (nedostaju lični podaci, adresa ili na pristupnici nema Vašeg potpisa) kartica neće biti izrađena. U tom slučaju kontaktiraće Vas naš korisnički servis kako bi dobili podatke koji nedostaju ili će pristupnica biti vraćena u objekat da se dopune podaci koji ne dostaju. Nakon toga će se pristupiti izradi Bous Kartice I njenom uručenju. Ukoliko je Vaš zahtev uredan i neobrađen, biće rešen po hitnoj proceduri i Vaša Bonus kartica će u najskorije vreme stići na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste zahtev podneli pre više od 4 nedelje, ljubazno Vas molimo da nas nazovete na besplatni info telefon 0800 345678.

na vrh


9. Kako mogu proveriti svoje iznose kupovine?
Svoje kupovine u datom Bonitetnom Periodu, možete proveriti putem sajta www.univerexport.rs na stranici „Bonus Kartica“ ili direktno preko linka http://www.univerexport.rs/lojaliti.php?lng=sr . Kada Vam se otvori data stranice sve što treba je da u predviđena polja unesete vaše ime i prezime i Vaš broj Bonus Kartice i otvoriće Vam se pregled kupovina.

na vrh


10. Da li je Bonus Kartica i program nagrađivanja besplatan? Koliko Bonus Kartica mogu da koristim i koliko zahteva za dobijanje Bonus Kartice mogu da podnesem?

Bonus Kartica, kao i loyalty program Univerexport-a su potpuno besplatni. Jedan korisnik može da dobije samo jednu Bonus Karticu na korišćenje, bez obzira na broj podnetih zahteva.

na vrh


11. Mogu li promeniti lične podatke? Koliko Bonus Kartica mogu da koristim i koliko zahteva za dobijanje Bonus Kartice mogu da podnesem?
U svakom trenutku možete promeniti svoje lične podatke možete promijeniti: popunjavanjem pristupnice tako što će te popuniti samo polja u kojima je došlo do promene, gde će te obavezno naznačiti na pristupnici da se radi o promeni podataka ili putem besplatnog info telefona 0800 345678.

na vrh


12. Želim da učestvujem u programu Bonus kartica, ali ne želim da me obaveštavate o aktuelnostima putem telefona, SMS poruka, e-maila...
Potpisivanjem saglasnosti automatski pristajete na ovakav vid obaveštavanja. Ukoliko u bilo kom trenutku odlučite da više ne želite da Vas obaveštavamo, uslugu možete otkazati pozivanjem besplatnog info telefona 0800 345678. Po otkazivanju usluge, Vaše podatke će mo koristiti isključivo u svrhu obračunavanja Vaših bonusa i za slanje nagradnih kupona na Vašu kućnu adresu.

na vrh


13. Koliko je potrebno da se obrade podaci s pristupnice?
Za obradu podataka sa pristupnice potrebno je najmanje dve a najviše tri nedelje.

na vrh


14. Pregled stanja kupovina u novom bonitetnom periodu vidljiv je najkasnije 25 dana od dana završetka prethodnog obračunskog perioda.

na vrh

Podeli sa prijateljima alt